До 1917 року косметика в Росії практично не проводилася. Першопрохідцем стає трест «ТЕЖЕ» (трест ефірно-жирових есенцій), яким керувала дружина Молотова Поліна Жемчужина. Фабрика починає випускати мило, крем, пудру, туш, помаду, туалетну воду і одеколон, причому продаються товари за сущі копійки, оскільки населення в принципі не було привчене будь-яким чином доглядати за собою або прикрашати зовнішність.
Поліна Перлина йде на безпрецедентний в історії крок: вона починає продавати косметику за ціною нижче собівартості, і кілька років фабрика працює в збиток. Але цей ризик виявляється повністю виправданим: навіть найбідніші дівчата починають користуватися косметикою вітчизняного виробництва, бренд стає воістину народним, про нього складають частівки, а рекламні компанії виглядають для тих років дуже круто!
на губах ТеЖе, на щоках ТеЖе, на бровах ТеЖе. Цілувати де ж?
Туалетне мило


духи
Але дуже скоро пальму першості перехоплюють духи, які виробляє «Нова Зоря». Беззмінний лідер — аромат «Червона Москва», але він вважався «дорослим».





